Alone Together, czyli witajcie w naszym świecie

Welcome in my world.
Tak, super, oczywiście.
Nazywam się Patrycja i razem z moją przyjaciółką Sandrą postanowiłyśmy założyć bloga. O czym on będzie? O wszystkim i o niczym, ale przede wszystkim o nas :)
Posty na blogu zamieszczane będą co tydzień, raz dodaję ja ( Patrycja), a następnym razem Sandra ( która podpisywać się będzie Sia, bo z niewiadomych przyczyn nie lubi swojego imienia).
Na blogu będzie można znaleźć recenzje książek, czytelnicze tagi, posty tematyczne, zdjęcia, rysunki, piosenki... czyli wszystko, więc myślę, że każdy znajdzie tu coś dla siebie.

Trochę o nas

Nazywam się Patrycja ( czego oczywiście nikt nie wie), mam 14 lat. Jestem niską, piegatą blondynką pozytywnie patrzącą na świat. Kocham zwierzęta, sama mam psa - Maxa. Kocham czytać książki, lubuję się w fantastyce i młodzieżówkach (John Green, Rainbow Rowell). Z Sandrą znam się od dziecka, zawsze byłyśmy najlepszymi przyjaciółkami.
( Zdjęcie robiła Wiktoria z http://welcome-to-my-soul.blogspot.com/, obraziłaby się gdybym nie wspomniała ♥)



Nazywam się Sandra, ale jak już wspomniała Patrycja, nie lubię swojego imienia, więc będę podpisywać się Sia. Mam 14 lat i jestem ciemną blondynką średniego wzrostu różnie patrzącą na świat. Kocham czytać książki, malować, rysować i spędzać czas ze znajomymi. Z Patrycją znam się od baaaaardzo dawna. Pomimo tego, że różnie między nami było, zawsze byłyśmy najlepszymi przyjaciółkami.






1 komentarz:

  1. Ciekawie się zapowiada!
    Będę wpadać częściej :D

    http://blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Lydia Land of Grafic